Oldal betöltése...

Hírek
  • Tisztelt Érdeklődők!

    A Magyar Államkincstár Szociális Ellátások Főosztálya munkatársat keres szociális nyilvántartási referens munkakörbe. A nyilvános pályázati felhívás az alábbi linkre kattintva érhető el: 


    Jelentkezési határidő: 2024. február 6.

    Szociális Ellátások Főosztálya
    Magyar Államkincstár 

  • Tisztelt Felhasználók!

    Tájékoztatjuk Önöket, hogy az Igénybevevői Nyilvántartás (KENYSZI) regisztrációval, belépéssel, jogosultságkezeléssel kapcsolatos feladatait 2023. november 29-től a szociális szakrendszerek központi jogosultságkezelő rendszerében, az IDM rendszerben lehet elvégezni.

    Fontos! A felhasználók belépése továbbra is a KENYSZI nyitó oldaláról indul. A Belépés funkciógombra kattintva azonban az IDM nyitóoldala jelenik meg.  Az IDM nyitó oldalán az  Ügyfélkapus belépést kell választani, és ezt követően a megszokott Ügyfélkapu  azonosítás után a KENYSZI munka felületére jut. A KENYSZI  szakmai működése (pl. igénybevételek jelentése, igénylés rögzítése, egyéb jelentések elvégzése) nem változott.

    2023. november 29. időponttól kizárólag az IDM-ben történik:
    • az új felhasználók regisztrációja (első belépése az IDM-be), 
    • az IDM-ben már más szakrendszerhez regisztrált felhasználók KENYSZI-hez történő hozzáférési igénye, és ezek 
    • jóváhagyása, valamint 
    • a hozzáférési jogosultság visszavonása.
    Fontos! Az adatszolgáltatók / szociális diagnózist készítő esetmenedzserek / óvodai és iskolai szociális segítők / adatszolgáltató-koordinátorok szolgáltatással való összerendelését, és az összerendelés megszűntetését továbbra is a KENYSZI-ben hajtja végre az e-képviselő.

    A részletes felhasználói leírás ide kattintva tölthető le.

    Kérjük, hogy az a felhasználó, aki 2023. november 28-át követően nem tud belépni a KENYSZI-be, ellenőrizze az IDM-ben jogosultságait, illetve a KENYSZI-s összerendeléseit.

    Segítséget jobb oldali Segítségkérés menüpontban jelzett elérhetőségeken tud kérni.
  • Tisztelt Felhasználók!

    FIGYELEM! KENYSZI – IDM regisztráció, „átlinkelés” meghosszabbított határideje: 2023.10.12.

    Tájékoztatjuk Önöket, hogy a KENYSZI-IDM integráció jelenlegi I. üteme a meghosszabbított határidő szerint 2023.10.12-én lezárul
    Felhívjuk a szíves figyelmüket, hogy a KENYSZI  ügyfélkapus felhasználóknak az I. ütem végéig, vagyis a meghosszabbított határidő szerint 2023. október 12-ig van ideje elvégezni az „átlinkelést”, az IDM regisztrációt.
    A II. ütem bevezetését követően csak azok a felhasználók tudnak belépni a KENYSZI-be, akik az IDM regisztrációt sikeresen elvégezték

    A KENYSZI-IDM integráció jelenlegi I. ütemét érintő feladatról a lenti, 2023. május 31.-én közzé tett hírben találnak részletes tájékoztatást.
    A feladattal kapcsolatosan alábbi központi ügyfélszolgálati elérhetőségeken tudnak segítséget kérni:

    IDM Telefonos ügyfélszolgálat:
    +36-1-462-6620
    Hétfő-csütörtök: 8.00 – 12.00
    Péntek: 8.00 – 12.00
    KENYSZI Telefonos ügyfélszolgálat:
    +36-1-462-6670
    Hétfő-csütörtök: 8.00 – 12.00, 13.00 – 14.00
    Péntek: 8.00 – 12.00
    Elektronikus levélcím:
    idm@allamkincstar.gov.hu 
    kenyszi@allamkincstar.gov.hu 
  • Tisztelt Felhasználók!

    Tájékoztatjuk Önöket, hogy az Igénybevevői nyilvántartás (KENYSZI) regisztrációval, belépéssel jogosultságkezeléssel kapcsolatos feladatok két ütemben a központi szociális szakrendszerek jogosultságkezelését biztosító központi IDM rendszerbe kerülnek beépítésre. 

    Az átállás két ütemben kerül megvalósításra az alábbiak szerint:
    I. ütem. (2023. június 1.-étől került bevezetésre)
       - az új felhasználók regisztrációja/hozzáférési igénye, azok jóváhagyása már az IDM-ben történik, 
       - valamennyi KENYSZI felhasználó belépése a KENYSZI-ben történik, az Ügyfélkapu azonosítást követően.
    II. ütem. (a későbbiekben kerül bevezetésre)
       - valamennyi KENYSZI felhasználó regisztrációja/hozzáférési igénye, azok jóváhagyása, valamint valamennyi KENYSZI felhasználó belépése is (az Ügyfélkapu azonosítást követően) kizárólag az IDM-en keresztül történik

    Fontos! A jelentések „átlinkelés” nélkül is működnek!
    Az I. ütem végig van ideje az ügyfélkapus felhasználóknak az „átlinkelést” elvégezni.

    Az I. ütemhez kapcsolódóan az alábbi felhasználó leírások segítik a feladatokat, kérjük, hogy tanulmányozzák át, mert lépésről – lépésre képernyőképek vezetik végig a felhasználókat. 
    1. KENYSZI jogosultság igényléssel kapcsolatos regisztrációs/hozzáférési feladatokról új felhasználók részére az előbbi linken érhető el.
    2. Külön felhasználó leírás készült a 2023.05.31. előtt regisztrált KENYSZI felhasználók számára az IDM regisztrációra vonatkozó feladataikról („átlinkelés”) az előbbi linken érhető el.

    Szociális Ellátások Főosztálya
    Magyar Államkincstár
  • Tisztelt Érdeklődők!


    A Magyar Államkincstár Szociális Ellátások Főosztálya munkatársat keres szociális nyilvántartási referens munkakörbe, elsősorban a Gyermekeink Védelmében elnevezésű informatikai rendszer alapellátási alrendszerével kapcsolatos feladatok ellátására. A nyilvános pályázati felhívás az alábbi linkre kattintva érhető el: 


    Jelentkezési határidő: 2023. június 8.


    Szociális Ellátások Főosztálya
    Magyar Államkincstár 
pp1pp/oldal
Rendszer események
  • Tisztelt Felhasználók!

    Értesítjük Önöket, hogy az Igénybevevői Nyilvántartás tervezett karbantartás miatt, 2024. április 10-én (szerda) 20:00 és 21:00 óra között nem lesz elérhető.

    Köszönjük a megértésüket!

    Magyar Államkincstár
    Szociális Ellátások Főosztálya
pp1pp/oldal
  • Figyelem! 

    A KENYSZI-be történő belépés megváltozott! 
    A belépés módja:
    1. Kattintson fent a Belépés gombra!
    2. Megjelenik az IDM nyitólap
    3. Kattintson az IDM nyitólapon a 3. Belépés Ügyfélkapus azonosítással szöveg alatti logóra!
    4. Megjelenik az Ügyfélkapus belépési képernyő
    5. Írja be az Ügyfélkapus felhasználónevét és jelszavát majd kattintson a Belépés gombra!
  • SEGÍTSÉGKÉRÉS

    KENYSZI 
    Telefonos ügyfélszolgálat:
    +36-1-462-6670
    Hétfő-csütörtök: 8.00 – 11.30, 
                           13.00 – 15.00
    Péntek:              8.00 – 11.30
    E-mail: kenyszi@allamkincstar.gov.hu

    IDM 
    Telefonos ügyfélszolgálat:
    +36-1-462-6620
    Hétfő-csütörtök: 8.00 – 12.00
    Péntek:              8.00 – 12.00
    E-mail: idm@allamkincstar.gov.hu 
  • E-képviselők kijelölése

    Az Igénybevevői Nyilvántartáshoz az e-képviselői kijelölő okirat ide kattintva érhető el.
    A kijelölés visszavonása ide kattintva érhető el.
  • Szociális diagnózis feladatok

    Tisztelt Felhasználók!

    A szociális diagnózis felület használatához készített felhasználói kézikönyv ide kattintva érhető el
  • A GYVR bevezetésével kapcsolatos információk

    2021. július 1.-jétől a gyermekjóléti szolgáltatást és a gyermekek átmeneti gondozását igénybe vevőkre vonatkozó igénybevételi jelentés a Gyermekeink védelmében (GYVR) elnevezésű informatikai rendszerben való rögzítésen keresztül történik. A jogszabálymódosítással az érintett szolgáltatások KENYSZI-ben való jelentési szabályai 2021. június 24.-től megváltoztak.

    Az új jelentési szabályokról szóló részletes tájékoztatók az alábbiak szerint érhetőek el:
    -    a család- és gyermekjóléti szolgálatokra vonatkozó tájékoztató ide kattintva
    -    a család- és gyermekjóléti központokra vonatkozó tájékoztató ide kattintva
    -    a gyermekek átmeneti gondozását (családok átmeneti otthona, gyermekek átmeneti otthona, helyettes szülői ellátás) nyújtó szolgáltatásokra vonatkozó tájékoztató ide kattintva.

    2020. október 1-től a gyermekvédelmi szakellátások jelentése a Gyermekeink védelmében (GYVR) elnevezésű informatikai rendszerben való rögzítésen keresztül történik. A GYVR a rögzített adatokat elektronikus adatkapcsolat keretében küldi meg az Igénybevevői Nyilvántartás (KENYSZI) részére.
  • FONTOS VÁLTOZÁS! 2020. április 2-től az időszakos leállás visszamenőlegesen beállítható akkor is, ha már történt a szolgáltatásra igénybevétel rögzítése. Az aktualizált Útmutató ide kattintva tölthető le.
  • Önellenőrzési határidő

    Az önellenőrzési időszak a tárgyhót követő hónap 15-én 24.00. óráig tart.

    Az igénybevételek időszakos jelentésének módosítására (pótlására) egyszeri alkalommal van lehetőség önellenőrzési időszakon belül.

  • TAJ ellenőrzés funkció

    TAJ Ellenőrzés Felhasználói Leírás letöltése
    (Word Dokumentum 1,9 MB)

    TAJ Ellenőrzés Felhasználói Leírás letöltése
    (PDF Dokumentum 1,3 MB)

    TAJ ellenőrzés GYIK letöltése
    (Word Dokumentum 45,5 KB)

    TAJ ellenőrzés GYIK letöltése
    (PDF Dokumentum 236 KB)

  • Felhasználói kézikönyv

    Felhasználói kézikönyv letöltése
    (Word Dokumentum 8,3 MB)

    Felhasználói kézikönyv letöltése
    (PDF Dokumentum 4,7 MB)