Oldal betöltése...

Hírek
  • Tisztelt Felhasználók!

    FIGYELEM! KENYSZI – IDM regisztráció, „átlinkelés” határideje: 2023.09.30.

    Tájékoztatjuk Önöket, hogy a KENYSZI-IDM integráció jelenlegi I. üteme 2023.09.30.-án lezárul
    Felhívjuk a szíves figyelmüket, hogy a KENYSZI  ügyfélkapus felhasználóknak az I. ütem végéig, vagyis 2023. szeptember 30.-áig van ideje elvégezni az „átlinkelést”, az IDM regisztrációt.
    A II. ütem bevezetését követően csak azok a felhasználók tudnak belépni a KENYSZI-be, akik az IDM regisztrációt sikeresen elvégezték

    A KENYSZI-IDM integráció jelenlegi I. ütemét érintő feladatról a lenti, 2023. május 31.-én közzé tett hírben találnak részletes tájékoztatást.
    A feladattal kapcsolatosan alábbi központi ügyfélszolgálati elérhetőségeken tudnak segítséget kérni:

    IDM Telefonos ügyfélszolgálat:
    +36-1-462-6620
    Hétfő-csütörtök: 8.00 – 12.00
    Péntek: 8.00 – 12.00
    KENYSZI Telefonos ügyfélszolgálat:
    +36-1-462-6670
    Hétfő-csütörtök: 8.00 – 12.00, 13.00 – 14.00
    Péntek: 8.00 – 12.00
    Elektronikus levélcím:
    idm@allamkincstar.gov.hu 
    kenyszi@allamkincstar.gov.hu 

    Szociális Ellátások Főosztálya
    Magyar Államkincstár
  • Tisztelt Felhasználók!

    Tájékoztatjuk Önöket, hogy az Igénybevevői nyilvántartás (KENYSZI) regisztrációval, belépéssel jogosultságkezeléssel kapcsolatos feladatok két ütemben a központi szociális szakrendszerek jogosultságkezelését biztosító központi IDM rendszerbe kerülnek beépítésre. 

    Az átállás két ütemben kerül megvalósításra az alábbiak szerint:
    I. ütem. (2023. június 1.-étől került bevezetésre)
       - az új felhasználók regisztrációja/hozzáférési igénye, azok jóváhagyása már az IDM-ben történik, 
       - valamennyi KENYSZI felhasználó belépése a KENYSZI-ben történik, az Ügyfélkapu azonosítást követően.
    II. ütem. (a későbbiekben kerül bevezetésre)
       - valamennyi KENYSZI felhasználó regisztrációja/hozzáférési igénye, azok jóváhagyása, valamint valamennyi KENYSZI felhasználó belépése is (az Ügyfélkapu azonosítást követően) kizárólag az IDM-en keresztül történik

    Fontos! A jelentések „átlinkelés” nélkül is működnek!
    Az I. ütem végig van ideje az ügyfélkapus felhasználóknak az „átlinkelést” elvégezni.

    Az I. ütemhez kapcsolódóan az alábbi felhasználó leírások segítik a feladatokat, kérjük, hogy tanulmányozzák át, mert lépésről – lépésre képernyőképek vezetik végig a felhasználókat. 
    1. KENYSZI jogosultság igényléssel kapcsolatos regisztrációs/hozzáférési feladatokról új felhasználók részére az előbbi linken érhető el.
    2. Külön felhasználó leírás készült a 2023.05.31. előtt regisztrált KENYSZI felhasználók számára az IDM regisztrációra vonatkozó feladataikról („átlinkelés”) az előbbi linken érhető el.

    Szociális Ellátások Főosztálya
    Magyar Államkincstár
  • Tisztelt Érdeklődők!


    A Magyar Államkincstár Szociális Ellátások Főosztálya munkatársat keres szociális nyilvántartási referens munkakörbe, elsősorban a Gyermekeink Védelmében elnevezésű informatikai rendszer alapellátási alrendszerével kapcsolatos feladatok ellátására. A nyilvános pályázati felhívás az alábbi linkre kattintva érhető el: 


    Jelentkezési határidő: 2023. június 8.


    Szociális Ellátások Főosztálya
    Magyar Államkincstár 
  • Tisztelt Érdeklődők!

    A Magyar Államkincstár Szociális Ellátások Főosztálya munkatársakat keres szociális nyilvántartási referens munkakörbe. A nyilvános pályázati felhívások az alábbi képekre kattintva érhetők el:
            
    Jelentkezési határidő: 2022. augusztus 25.

    Szociális Ellátások Főosztálya
    Magyar Államkincstár 
  • Tisztelt Felhasználók!

    A Kása Karolina név, vagy EFOP 194 cím felhasználásával – de idegen e-mail címről és idegen internet tartományból – ismeretlenek visszaélésre utaló tevékenységet folytatnak. A leveleket különös figyelemmel kezeljék és a saját e-mail szerver üzemeltetőjüket értesítsék minden esetben, illetve töröljék a leveleket.

    A Magyar Államkincstár által üzemeltetett postafiókok biztonságosak, a ténylegesen kincstári tartományból kiküldött levelek nem tartalmaznak hibás karaktereket, így megállapítható a küldemény esetében, hogy levélszemét-e, vagy sem.

    A levélszemétre/spamre vonatkozó jelzést nem szükséges tenniük a Kincstár részére.

    Köszönjük az együttműködésüket!

    Magyar Államkincstár
    Szociális Ellátások Főosztálya
pp1pp/oldal
Rendszer események
  • Tisztelt Felhasználók!

    Értesítjük Önöket, hogy az Igénybevevői Nyilvántartás tervezett karbantartás miatt, 2023. szeptember 20-án (szerda) 17:00 és 20:00 óra között nem lesz elérhető.

    Köszönjük a megértésüket!

    Magyar Államkincstár
    Szociális Ellátások Főosztálya
pp1pp/oldal
  • SEGÍTSÉGKÉRÉS

    Telefonos ügyfélszolgálat:
    +36-1-462-6670
    H. – CS.: 8.00 – 12.00, 13.00 14.00
    P.: 8.00 – 12.00
    E-mail: kenyszi@allamkincstar.gov.hu

  • E-képviselők kijelölése

    Az Igénybevevői Nyilvántartáshoz az e-képviselői kijelölő okirat ide kattintva érhető el.
    A kijelölés visszavonása ide kattintva érhető el.
  • Szociális diagnózis feladatok

    Tisztelt Felhasználók!

    A KENYSZI szociális diagnózis felület használatához a szociális diagnózist végző esetmenedzsereknek regisztrálniuk kell az IDM-ben. A regisztrációs útmutató ide kattintva érhető el
    A szociális diagnózist készítő esetmenedzserek számára tartott online oktatás anyaga a regisztrációra vonatkozóan ide kattintva érhető el.
    Felhívjuk a szíves figyelmüket, hogy a regisztrációs időszak 2023.09.21-től 2023.10.05-ig tart. A szociális diagnózis felület használatához készített felhasználói kézikönyv a regisztrációs időszakot követően lesz elérhető. 
  • Tisztelt Felhasználók!

    Tájékoztatjuk Önöket, hogy az Igénybevevői nyilvántartás (KENYSZI) regisztrációval, belépéssel jogosultságkezeléssel kapcsolatos feladatok két ütemben a központi szociális szakrendszerek jogosultságkezelését biztosító központi IDM rendszerbe kerülnek beépítésre.

    Az átállás két ütemben kerül megvalósításra az alábbiak szerint:
    I. ütem. (2023. június 1.-étől került bevezetésre)
       - az új felhasználók regisztrációja/hozzáférési igénye, azok jóváhagyása már az IDM-ben történik,
       - valamennyi KENYSZI felhasználó belépése a KENYSZI-ben történik, az Ügyfélkapu azonosítást követően.
    II. ütem. (a későbbiekben kerül bevezetésre)
       - valamennyi KENYSZI felhasználó regisztrációja/hozzáférési igénye, azok jóváhagyása, valamint valamennyi KENYSZI felhasználó belépése is (az Ügyfélkapu azonosítást követően) kizárólag az IDM-en keresztül történik

    Fontos! A regisztrációval, belépéssel, jogosultságkezeléssel kapcsolatos változások a KENYSZI általános működését (pl. igénybevételek jelentése, egyéb jelentési feladatok) nem érintik.
    A jelentések „átlinkelés” nélkül is működnek!
    Az I. ütem végig van ideje az ügyfélkapus felhasználóknak az „átlinkelést” elvégezni.

    Az I. ütemhez kapcsolódóan az alábbi felhasználó leírások segítik a feladatokat, kérjük, hogy tanulmányozzák át, mert lépésről – lépésre képernyőképek vezetik végig a felhasználókat.

    1. KENYSZI jogosultság igényléssel kapcsolatos regisztrációs/hozzáférési feladatokról új felhasználók részére

    2. Külön felhasználó leírás készült a 2023.05.31. előtt regisztrált KENYSZI felhasználók számára az IDM regisztrációra vonatkozó feladataikról („átlinkelés”)

    Az alábbi elérhetőségeken tudnak segítséget kérni:
    IDM Telefonos ügyfélszolgálat:
    +36-1-462-6680
    +36-1-462-6620
    Hétfő-csütörtök: 8.00 – 12.00
    Péntek: 8.00 – 12.00

    KENYSZI Telefonos ügyfélszolgálat:
    +36-1-462-6670
    Hétfő-csütörtök: 8.00 – 12.00, 13.00 – 14.00
    Péntek: 8.00 – 12.00

    E-mailben:
    idm@allamkincstar.gov.hu
    kenyszi@allamkincstar.gov.hu

  • Tisztelt GYVR felhasználók!

    Tájékoztatjuk Önöket, hogy akik a GYVR-ben vagy a KENYSZI-ben e-képviselői jogosultsággal rendelkeznek, nekik további (második szintű) jóváhagyásokat, beállításokat is el kell  végezni a GYVR-ben és a KENYSZI-ben.
    Kérünk minden új felhasználót, hogy az e-képviselői jogosultságok megigénylése előtt olvassák el az oldalon található útmutatókat, vagy tekintsék meg a fenti videókat a hatékony munka elvégzése érdekében.

    Az erről szóló útmutatókat a rendszer indulását követően megküldtük, valamint a jelen felület jobb  oldalán is megtalálhatóak, illetve az alábbi linkeken továbbra is megtekinthetőek:

    GYVR E-képviselői feladatok: vezetői szerepkörök jóváhagyása - https://www.youtube.com/watch?v=7OuniQTojT8
    GYVR regisztrációval összefüggő KENYSZI E-képviselői feladatok - https://www.youtube.com/watch?v=JrV_IREPreI

    Üdvözlettel:
    Magyar Államkincstár
  • A GYVR bevezetésével kapcsolatos információk

    2021. július 1.-jétől a gyermekjóléti szolgáltatást és a gyermekek átmeneti gondozását igénybe vevőkre vonatkozó igénybevételi jelentés a Gyermekeink védelmében (GYVR) elnevezésű informatikai rendszerben való rögzítésen keresztül történik. A jogszabálymódosítással az érintett szolgáltatások KENYSZI-ben való jelentési szabályai 2021. június 24.-től megváltoztak.

    Az új jelentési szabályokról szóló részletes tájékoztatók az alábbiak szerint érhetőek el:
    -    a család- és gyermekjóléti szolgálatokra vonatkozó tájékoztató ide kattintva
    -    a család- és gyermekjóléti központokra vonatkozó tájékoztató ide kattintva
    -    a gyermekek átmeneti gondozását (családok átmeneti otthona, gyermekek átmeneti otthona, helyettes szülői ellátás) nyújtó szolgáltatásokra vonatkozó tájékoztató ide kattintva.

    2020. október 1-től a gyermekvédelmi szakellátások jelentése a Gyermekeink védelmében (GYVR) elnevezésű informatikai rendszerben való rögzítésen keresztül történik. A GYVR a rögzített adatokat elektronikus adatkapcsolat keretében küldi meg az Igénybevevői Nyilvántartás (KENYSZI) részére.

    A gondozási hely vezetők KENYSZI adatszolgáltatóként történő rögzítésére vonatkozó e-képviselőknek szóló útmutató ide kattintva tölthető le.
  • FONTOS VÁLTOZÁS! 2020. április 2-től az időszakos leállás visszamenőlegesen beállítható akkor is, ha már történt a szolgáltatásra igénybevétel rögzítése. Az aktualizált Útmutató ide kattintva tölthető le.
  • Önellenőrzési határidő

    Az önellenőrzési időszak a tárgyhót követő hónap 15-én 24.00. óráig tart.

    Az igénybevételek időszakos jelentésének módosítására (pótlására) egyszeri alkalommal van lehetőség önellenőrzési időszakon belül.

  • TAJ ellenőrzés funkció

    TAJ Ellenőrzés Felhasználói Leírás letöltése
    (Word Dokumentum 1,9 MB)

    TAJ Ellenőrzés Felhasználói Leírás letöltése
    (PDF Dokumentum 1,3 MB)

    TAJ ellenőrzés GYIK letöltése
    (Word Dokumentum 45,5 KB)

    TAJ ellenőrzés GYIK letöltése
    (PDF Dokumentum 236 KB)