Oldal betöltése...

Hírek
pp1pp/oldal
Rendszer események
  • Tisztelt Felhasználók!
    Az Igénybevevői Nyilvántartás 1.2.0.0 verziója az alábbi legfontosabb változásokat tartalmazza, zárójelben feltüntettük, hogy a Felhasználói kézikönyv mely pontja tartalmazza a kapcsolódó leírást.
    A KENYSZI rendszer heti frissítésével az alábbi funkciók módosultak a rendszerben:
    1. Új szín- és formavilág került alkalmazásra annak érdekében, hogy az egyes funkciók, az összetartozó tartalmak, adatok könnyebben megtalálhatóak legyenek a napi használat során.
    2. Változott a nyitó oldal megjelenése, szerkezete is.
    3. Módosult az Új igénylés rögzítés esetében a funkció gomb elnevezése, működés (Felhasználói kézikönyv: 4.1.)
    4. Az igénylés (megállapodás, határozat) PDF formátumban is letölthető (Felhasználói kézikönyv: 4.3.1.)
    5. Az Igénybevételi naplóban rá lehet keresni igénybevevő TAJ azonosítójára, nevére, és a találat alapján a napi jelentést lehet is lehet rögzíteni (Felhasználói kézikönyv:5.1.1.)
    6. Az Igénybevételi napló, valamint az Önellenőrzési lista – a mentést követően – az Excel formátumon kívül PDF formátumban is letölthető (Felhasználói kézikönyv:5.1.1)
    7. Az Igénybevételi naplóban a nevek sorba rendezésénél a kis és nagy kezdőbetűt a továbbiakban nem kezeli külön a rendszer. (Felhasználói kézikönyv:5.1.1.)
    8. GYIK - Gyakran Ismételt Kérdések oldal a Súgóban
    Mindenkinek jó munkát kívánunk a megújult rendszerben!
    NRSZH, Szociális Főosztály

pp1pp/oldal

Segítség

A call center telefonszáma:
+36-1-462-6670

Önellenőrzési határidő

A tárgyhó igénybevételeinek módosítására rendelkezésre álló önellenőrzési határidő a tárgyhót követő hó 15.-ig tart. Kérjük, hogy az önellenőrzést ezen határidőig szíveskedjenek elvégezni.

Köszönettel,
NRSZH, Szociális Főosztály

E-képviselő meghatalmazása és a meghatalmazás visszavonása

Az Igénybevevői Nyilvántartásban való adatrögzítés, napi jelentés megtételéhez szükséges, hogy a fenntartó e-képviselőt jelöljön ki.

A fenntartó az adatszolgáltatás teljesítésére az alábbi formanyomtatványon, – Ügyfélkapu belépési jogosultsággal rendelkező személyt – jelöl ki (a továbbiakban: e-képviselő). Az egyéni vállalkozó fenntartó és a fenntartó szervezet képviselője saját magát is kijelölheti e-képviselőnek.
Az e-képviselő meghatalmazásához új e-képviselő esetében szükséges az Ügyfélkapu Regisztrációs Nyugta csatolása is.

Az e-képviselői meghatalmazások rögzítését az NRSZH végzi a rendszerben.

A fenntartó az e-képviselői meghatalmazást postai úton küldi meg a Nemzeti Rehabilitációs és Szociális Hivatal (NRSZH) alábbi címre:
1406 Budapest, Pf.: 4.

A fenntartó köteles az NRSZH-nak bejelenteni, ha az e-képviselő nyilvántartásba vett adatai megváltoztak vagy megbízása megszűnt.
E-képviselői meghatalmazás visszavonását a fenntartó az alábbi formanyomtatványon teheti meg: E-képviselő megszüntetés 2013, amelyet úgyszintén az NRSZH postai címére kell megküldeni.

Ha az e-képviselői meghatalmazással kapcsolatos kérdése van, akkor hívja a telefonos ügyfélszolgálatot.

Felhasználói kézikönyv

Felhasználói kézikönyv letöltése
(Word Dokumentum 7,7 MB)

Felhasználói kézikönyv letöltése
(PDF Dokumentum 4,1 MB)