Oldal betöltése...

Hírek
  • Tisztelt Érdeklődők!

    A Magyar Államkincstár Szociális Ellátások Főosztálya munkatársat keres szociális nyilvántartási referens munkakörbe. 
    A nyilvános pályázati felhívás az alábbi linkre kattintva érhető el:


    Jelentkezési határidő: 2025. február 15.

    Szociális Ellátások Főosztálya
    Magyar Államkincstár 
  • Tisztelt Felhasználó!

    Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a GYVR, KENYSZI, MŰKENG, PTR, E-OSZIR rendszerekbe 2025. január 16.-tól csak Ügyfélkapu+ vagy DÁP azonosítással lehet belépni
    2025. január 16.-tól azok a felhasználók, akik nem aktiválták az Ügyfélkapu+ szolgáltatást, vagy nem regisztráltak a DÁP alkalmazásra, nem fognak tudni belépni a rendszereinkbe, így a napi jelentési, rögzítési feladataikat sem fogják tudni elvégezni

    Az átállást érintően az alábbi linkeken keresztül tájékozódhatnak:
    Váltás Ügyfélkapu+-ra:
    DÁP alkalmazás:

    Amennyiben az Ügyfélkapu+ vagy a DÁP regisztrációt követően a https://idm.nrszh.hu oldalon nem tudnak belépni, akkor kérjük, hogy vizsgálják meg, hasonló azonosítást igénylő rendszerekbe be tudnak-e lépni. Ha egyáltalán nem működik a belépés, akkor a https://kau.gov.hu/dap/ugyfelszolgalat oldalon megadott ügyfélszolgálatot kell keresni:

    E-mail: 1818@1818.hu
    Telefon: 1818

    Ha kizárólag az IDM oldalon nem tudnak belépni, akkor az alábbi elérhetőségen jelezhetik a problémát:
    E-mail: idm@allamkincstar.gov.hu
    Telefon: 
    +36-1-462-6680
    +36-1-462-6460
    +36-1-462-6654
    +36-1-462-6670
    +36-1-462-6620

    Üdvözlettel:
    Magyar Államkincstár
    Szociális Ellátások Főosztálya

  • Tisztelt Érdeklődők!

    A Magyar Államkincstár Szociális Ellátások Főosztálya munkatársat keres szociális nyilvántartási referens munkakörbe. 
    A nyilvános pályázati felhívás az alábbi linkre kattintva érhető el:


    Jelentkezési határidő: 2024. november 17.

    Szociális Ellátások Főosztálya
    Magyar Államkincstár 

  • Tisztelt Érdeklődők!

    A Magyar Államkincstár Szociális Ellátások Főosztálya munkatársat keres szociális nyilvántartási referens munkakörbe. A nyilvános pályázati felhívás az alábbi linkre kattintva érhető el: 


    Jelentkezési határidő: 2024. február 6.

    Szociális Ellátások Főosztálya
    Magyar Államkincstár 

  • Tisztelt Felhasználók!

    Tájékoztatjuk Önöket, hogy az Igénybevevői Nyilvántartás (KENYSZI) regisztrációval, belépéssel, jogosultságkezeléssel kapcsolatos feladatait 2023. november 29-től a szociális szakrendszerek központi jogosultságkezelő rendszerében, az IDM rendszerben lehet elvégezni.

    Fontos! A felhasználók belépése továbbra is a KENYSZI nyitó oldaláról indul. A Belépés funkciógombra kattintva azonban az IDM nyitóoldala jelenik meg.  Az IDM nyitó oldalán az  Ügyfélkapus belépést kell választani, és ezt követően a megszokott Ügyfélkapu  azonosítás után a KENYSZI munka felületére jut. A KENYSZI  szakmai működése (pl. igénybevételek jelentése, igénylés rögzítése, egyéb jelentések elvégzése) nem változott.

    2023. november 29. időponttól kizárólag az IDM-ben történik:
    • az új felhasználók regisztrációja (első belépése az IDM-be), 
    • az IDM-ben már más szakrendszerhez regisztrált felhasználók KENYSZI-hez történő hozzáférési igénye, és ezek 
    • jóváhagyása, valamint 
    • a hozzáférési jogosultság visszavonása.
    Fontos! Az adatszolgáltatók / szociális diagnózist készítő esetmenedzserek / óvodai és iskolai szociális segítők / adatszolgáltató-koordinátorok szolgáltatással való összerendelését, és az összerendelés megszűntetését továbbra is a KENYSZI-ben hajtja végre az e-képviselő.

    A részletes felhasználói leírás ide kattintva tölthető le.

    Kérjük, hogy az a felhasználó, aki 2023. november 28-át követően nem tud belépni a KENYSZI-be, ellenőrizze az IDM-ben jogosultságait, illetve a KENYSZI-s összerendeléseit.

    Segítséget jobb oldali Segítségkérés menüpontban jelzett elérhetőségeken tud kérni.
pp1pp/oldal
Rendszer események
  • Tisztelt Felhasználók!

    Értesítjük Önöket, hogy az Igénybevevői Nyilvántartás tervezett karbantartás miatt 
    2025. január 16-án (csütörtök) 
    20:00 és 23:00 óra között 
    nem lesz elérhető.

    Köszönjük a megértésüket!

    Magyar Államkincstár
    Szociális Ellátások Főosztálya
pp1pp/oldal
  • Figyelem! 

    Az IDM-be történő belépés módja megváltozott! 

    A KAÜ-s belépési útmutató innen tölthető le.
  • SEGÍTSÉGKÉRÉS

    KENYSZI 
    Telefonos ügyfélszolgálat:
    +36-1-462-6670
    Hétfő-csütörtök: 8.00 – 11.30, 
                           13.00 – 15.00
    Péntek:              8.00 – 11.30
    E-mail: kenyszi@allamkincstar.gov.hu

    IDM 
    Telefonos ügyfélszolgálat:
    +36-1-462-6620
    Hétfő-csütörtök: 8.00 – 12.00
    Péntek:              8.00 – 12.00
    E-mail: idm@allamkincstar.gov.hu 
  • E-képviselők kijelölése

    Az Igénybevevői Nyilvántartáshoz az e-képviselői kijelölő okirat ide kattintva érhető el.
    A kijelölés visszavonása ide kattintva érhető el.
  • Szociális diagnózis feladatok

    Tisztelt Felhasználók!

    A szociális diagnózis felület használatához készített felhasználói kézikönyv ide kattintva érhető el
  • A GYVR bevezetésével kapcsolatos információk

    2021. július 1.-jétől a gyermekjóléti szolgáltatást és a gyermekek átmeneti gondozását igénybe vevőkre vonatkozó igénybevételi jelentés a Gyermekeink védelmében (GYVR) elnevezésű informatikai rendszerben való rögzítésen keresztül történik. A jogszabálymódosítással az érintett szolgáltatások KENYSZI-ben való jelentési szabályai 2021. június 24.-től megváltoztak.

    Az új jelentési szabályokról szóló részletes tájékoztatók az alábbiak szerint érhetőek el:
    -    a család- és gyermekjóléti szolgálatokra vonatkozó tájékoztató ide kattintva
    -    a család- és gyermekjóléti központokra vonatkozó tájékoztató ide kattintva
    -    a gyermekek átmeneti gondozását (családok átmeneti otthona, gyermekek átmeneti otthona, helyettes szülői ellátás) nyújtó szolgáltatásokra vonatkozó tájékoztató ide kattintva.

    2020. október 1-től a gyermekvédelmi szakellátások jelentése a Gyermekeink védelmében (GYVR) elnevezésű informatikai rendszerben való rögzítésen keresztül történik. A GYVR a rögzített adatokat elektronikus adatkapcsolat keretében küldi meg az Igénybevevői Nyilvántartás (KENYSZI) részére.
  • FONTOS VÁLTOZÁS! 2020. április 2-től az időszakos leállás visszamenőlegesen beállítható akkor is, ha már történt a szolgáltatásra igénybevétel rögzítése. Az aktualizált Útmutató ide kattintva tölthető le.
  • Önellenőrzési határidő

    Az önellenőrzési időszak a tárgyhót követő hónap 15-én 24.00. óráig tart.

    Az igénybevételek időszakos jelentésének módosítására (pótlására) egyszeri alkalommal van lehetőség önellenőrzési időszakon belül.

  • TAJ ellenőrzés funkció

    TAJ Ellenőrzés Felhasználói Leírás letöltése
    (Word Dokumentum 1,9 MB)

    TAJ Ellenőrzés Felhasználói Leírás letöltése
    (PDF Dokumentum 1,3 MB)

    TAJ ellenőrzés GYIK letöltése
    (Word Dokumentum 45,5 KB)

    TAJ ellenőrzés GYIK letöltése
    (PDF Dokumentum 236 KB)

  • Felhasználói kézikönyv

    Felhasználói kézikönyv letöltése
    (Word Dokumentum 8,3 MB)

    Felhasználói kézikönyv letöltése
    (PDF Dokumentum 4,7 MB)