Oldal betöltése...

Hírek
  • és a kockázatok csökkentésére a szociális szakosított ellátást nyújtó, gyermekek átmeneti gondozását nyújtó, gyermekvédelmi szakellátást biztosító intézmények és javítóintézetek részére


    Tisztelt Felhasználók!

    Tisztelt Szolgáltatók/Intézmények!


    A Prof. Dr. Kásler Miklós emberi erőforrások minisztere által „Útmutató a koronavírus terjedésének megelőzésére és a kockázatok csökkentésére a szociális szakosított ellátást nyújtó, gyermekek átmeneti gondozását nyújtó, gyermekvédelmi szakellátást biztosító intézmények és javítóintézetek részére” című dokumentum ide kattintva érhető el.


    A felmerülő kérdéseket az szgyszftitkarsag@emmi.gov.hu email címre küldhetik meg.


    Magyar Államkincstár

    Szociális Ellátások Főosztálya

  • Tisztelt Fenntartó!
    Tisztelt Szolgáltató/Intézmény!


    Az „Útmutató a koronavírus terjedésének megelőzésére és a kockázatok csökkentésére a gyermekek napközbeni ellátása körében a bölcsődei ellátásokra vonatkozóan” című, Prof. Dr. Kásler Miklós emberi erőforrások minisztere által kiadott dokumentumot ide kattintva érheti el.

    A bölcsődei ellátást érintő szakmai kérdéseket a továbbiakban is a gyermekugy@emmi.gov.hu elektronikus címre küldhetik meg.

    Magyar Államkincstár

    Szociális Ellátások Főosztálya
  • Tisztelt Fenntartó!
    Tisztelt Szolgáltató/Intézmény!

    Az „Útmutató az Országos Tisztifőorvos határozatában foglaltak végrehajtásához” című, Prof. Dr. Kásler Miklós emberi erőforrások minisztere által kiadott dokumentumot ide kattintva, valamint az abban hivatkozott, az Országos Tisztifőorvos 13305-8/2020/EÜIG és 13305-16/2020/EÜIG iktatószámú határozatait ide és ide kattintva érheti el.

    A felmerülő kérdéseket az szgyszftitkarsag@emmi.gov.hu email címre küldhetik meg.

    Magyar Államkincstár
    Szociális Ellátások Főosztálya
  • Tisztelt Fenntartó!
    Tisztelt Szolgáltató/Intézmény!

    Az Útmutató a koronavírus terjedésének megelőzésére és a kockázatok csökkentésére a szociális alapszolgáltatásokban című, Prof. Dr. Kásler Miklós emberi erőforrások minisztere által kiadott dokumentumot ide kattintva érheti el.
    A dokumentum a KENYSZI jelentési kötelezettséggel kapcsolatos információkat is tartalmaz, a család- és gyermekjóléti szolgáltatáshoz külön útmutató kerül kiadásra.

    A felmerülő kérdéseket az szgyszftitkarsag@emmi.gov.hu email címre küldhetik meg.

    Magyar Államkincstár
    Szociális Ellátások Főosztálya
  • Tisztelt Felhasználók!

    A szociális, gyermekjóléti és gyermekvédelmi igénybevevői nyilvántartásról és az országos jelentési rendszerről szóló 415/2015. (XII. 23.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Nyr.) 2020. január 1-től szabályozza az óvodai és szociális segítő tevékenységre vonatkozó feladatokat. A fenntartó, e-képviselő és a segítők feladatairól szóló tájékoztatónkat ide kattintva érheti el.
    A segítők és koordinátorok kijelölésére vonatkozó felhasználói leírás ide kattintva érhető el.

    Az óvodai és iskolai szociális segítők feladatairól szóló felhasználói útmutató ide kattintva letölthető. 

    Az Emberi Erőforrások Minisztériuma Szociális és Gyermekjóléti Szolgálatások Főosztálya és a Szociális és Gyermekvédelmi Főigazgatóság Módszertani Főosztálya által közösen kiadatott fogalomtár ide kattintva érhető el.

    Felhívjuk a figyelmet, hogy a 2020. januári, februári és márciusi óvodai és iskolai szociális segítő tevékenységre vonatkozó adatok rögzítésére 2020. április 15. 24.00 óráig van lehetőség.

    Magyar Államkincstár
    Szociális Ellátások Főosztálya

pp1pp/oldal
Rendszer események
  • Tisztelt Felhasználók!

    Értesítjük Önöket, hogy az Igénybevevői Nyilvántartás tervezett karbantartás miatt 2020. április 1-én (szerdán) 17.00 és 18.00 óra között nem lesz elérhető.

    Magyar Államkincstár
    Szociális Ellátások Főosztálya
pp1pp/oldal
  • SEGÍTSÉGKÉRÉS

    Telefonos ügyfélszolgálat:
    +36-1-462-6670
    H. – CS.: 8.00 – 16.30
    P.: 8.00 – 14.00
    E-mail: kenyszi@onyf.allamkincstar.gov.hu

  • Önellenőrzési határidő

    Az önellenőrzési időszak a tárgyhót követő hónap 15-én 24.00. óráig tart.

    Az igénybevételek időszakos jelentésének módosítására (pótlására) egyszeri alkalommal van lehetőség önellenőrzési időszakon belül.

  • E-képviselő kijelölése és a kijelölés visszavonása

    A szociális, gyermekjóléti és gyermekvédelmi igénybevevői nyilvántartásról és az országos jelentési rendszerről szóló 415/2015. (XII. 23.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Nyr.) 2. § (3) bekezdése szerint az Igénybevevői Nyilvántartásban való adatrögzítés, időszakos jelentés megtételéhez szükséges, hogy a fenntartó e-képviselőt jelöljön ki.
    Az egyéni vállalkozó fenntartó és a fenntartó szervezet képviselője saját magát is kijelölheti e-képviselőnek.

    Az e-képviselői kijelölések rögzítését az Országos Nyugdíjbiztosítási Főigazgatóság Központja (a továbbiakban: Központ) végzi a rendszerben a fenntartó által megküldött dokumentumok alapján.

    A fenntartó az adatszolgáltatás teljesítésére az alábbi formanyomtatványon (E-képviselő kijelölése), ügyfélkapu belépési jogosultsággal rendelkező személyt jelöl ki (a továbbiakban: e-képviselő). Az egyéni vállalkozó fenntartó és a fenntartó szervezet képviselője saját magát is kijelölheti e-képviselőnek.

    Az Nyr. 2. § (5) bekezdése alapján a Központ ellenőrizheti az e-képviselő ügyfélkapunál megadott személyazonosító adatainak és a kijelölésben foglalt személyazonosító adatainak egyezőségét. Ha az adatok nem egyeznek meg, a Központ a kijelölést visszautasítja.

    Az Nyr. 2. § (4) bekezdése alapján a kijelölő okiratot a fenntartó elektronikus úton küldi meg a Központ részére a jogoultsag@onyf.allamkincstar.gov.hu e-mail címre, és köteles a Központnak bejelenteni, ha az e-képviselő nyilvántartásba vett adatai megváltoztak vagy a kijelölése megszűnt.

    Az e-képviselői kijelölés visszavonását a fenntartó az alábbi formanyomtatványon (E-képviselői kijelölés visszavonása) teheti meg, amelyet úgyszintén jogoultsag@onyf.allamkincstar.gov.hu e-mail címre kell megküldeni.

    Amennyiben e-képviselői kijelöléssel kapcsolatos kérdése van, akkor a +36-1-462-6670 telefonszámon hívja a telefonos ügyfélszolgálatot, vagy írjon a kenyszi@allamkincstar.gov.hu e-mail címre.

  • TAJ ellenőrzés funkció

    TAJ Ellenőrzés Felhasználói Leírás letöltése
    (Word Dokumentum 1,9 MB)

    TAJ Ellenőrzés Felhasználói Leírás letöltése
    (PDF Dokumentum 1,3 MB)

    TAJ ellenőrzés GYIK letöltése
    (Word Dokumentum 45,5 KB)

    TAJ ellenőrzés GYIK letöltése
    (PDF Dokumentum 236 KB)

  • Felhasználói kézikönyv

    Felhasználói kézikönyv letöltése
    (Word Dokumentum 8,3 MB)

    Felhasználói kézikönyv letöltése
    (PDF Dokumentum 4,7 MB)