Oldal betöltése...

Hírek
  • Tisztelt Felhasználók!

    Felhívjuk a szíves figyelmüket, hogy a 2016. szeptember 1-én szociális szolgáltatásra várakozó személyekről az adatszolgáltatást 2016. szeptember 1-től 2016. szeptember 5-én 24.00 óráig lehet teljesíteni.

    Néhány fontos tudnivaló:
    •    A várakozó személyekre vonatkozó adatszolgáltatást minden hónapban el kell végeznie a fenntartónak (adatszolgáltatónak), függetlenül attól, hogy az előző hónapban rögzített-e jelentést.
    •    A havonként ismétlődő adatszolgáltatás indoka, hogy a jogszabály [a szociális igazgatásról és szociális ellátásokról szóló  1993. III. törvény Szt. 20. § (2a)] a rögzített TAJ azonosítók elemzési célú felhasználását követően haladéktalan törlési kötelezettséget ír elő a szociális hatóságnak (jelen esetben a KENYSZI-t működtető hivatalnak).
    •    A TAJ azonosítók rögzítését követően lehetőség van azok Excel táblában való letöltésére. A letöltött táblában a következő adatszolgáltatás előtt el lehet végezni a szükséges módosításokat, majd azt be lehet másolni a jelentési felületre. Így nem válik szükségessé ugyanazon TAJ azonosítók havonkénti ismételt beírása.
    •    Ha a szolgáltatásra nincs várakozó, akkor is szükséges az adatszolgáltatás!  Ebben az esetben a Nincs várakozó jelölő mezőbe kell egy pipát elhelyezni és a mentés gombra kattintani, vagy a várakozók számához „0”-t rögzíteni.
    •    Adott hónap 5. napját követően a már rögzített adatok utólagos módosítására, pótlására nincs lehetőség, helyes aktuális adatokat mindig a soron következő időpontra nézve nyitva álló jelentési időszakban lehet rögzíteni.

    A várakozók jelentéséhez külön tájékoztató és felhasználói leírás készült, amelyek a KENYSZI nyitó oldaláról letölthetőek.

    Ha kérdésük van, akkor hívják a telefonos ügyfélszolgálatot a +36-1-462-6670 telefonszámon, vagy írjanak a kenyszi@nrszh.hu e-mail címre.

    Az együttműködésüket köszönjük!

pp1pp/oldal
Rendszer események
  • Tisztelt Felhasználók!

    Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2016. július 1-jén köztisztviselők és kormánytisztviselők napján – amely egyben Semmelweis nap is – a Hivatal telefonos ügyfélszolgálatai nem lesznek elérhetőek.

    A megértésüket köszönjük!


pp1pp/oldal

Segítség

A call center telefonszáma:
+36-1-462-6670

H. – CS.: 8.00 – 16.30
P.: 8.00 – 14.00

TAJ ellenőrzés funkció

TAJ Ellenőrzés Felhasználói Leírás letöltése
(Word Dokumentum 1,9 MB)

TAJ Ellenőrzés Felhasználói Leírás letöltése
(PDF Dokumentum 1,3 MB)

TAJ ellenőrzés GYIK letöltése
(Word Dokumentum 45,5 KB)

TAJ ellenőrzés GYIK letöltése
(PDF Dokumentum 236 KB)

Önellenőrzési határidő

A tárgyhó igénybevételeinek módosítására rendelkezésre álló önellenőrzési határidő a tárgyhót követő hó 15.-ig tart. Kérjük, hogy az önellenőrzést ezen határidőig szíveskedjenek elvégezni.

Köszönettel,
NRSZH, Szociális Főosztály

E-képviselő kijelölése és a kijelölés visszavonása

A szociális, gyermekjóléti és gyermekvédelmi igénybevevői nyilvántartásról és az országos jelentési rendszerről szóló 415/2015. (XII. 23.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Rendelet) 2. § (3) bekezdése szerint az Igénybevevői Nyilvántartásban való adatrögzítés, időszakos jelentés megtételéhez szükséges, hogy a fenntartó e-képviselőt jelöljön ki.

A fenntartó az adatszolgáltatás teljesítésére az alábbi formanyomtatványon (E-képviselő kijelölése 2016), ügyfélkapu belépési jogosultsággal rendelkező személyt jelöl ki (a továbbiakban: e-képviselő). Az egyéni vállalkozó fenntartó és a fenntartó szervezet képviselője saját magát is kijelölheti e-képviselőnek.

Az e-képviselő kijelöléséhez és az Igénybevevői Nyilvántartásban való rögzítéséhez új e-képviselő esetében szükséges az Ügyfélkapu Regisztrációs Nyugta csatolása is.

A Rendelet 2. § (5) alapján a Hivatal ellenőrizheti az e-képviselő ügyfélkapunál megadott személyazonosító adatainak és a kijelölésben foglalt személyazonosító adatainak egyezőségét. Ha az adatok nem egyeznek meg, a Hivatal a kijelölést visszautasítja.

Az e-képviselői kijelölések rögzítését a Nemzeti Rehabilitációs és Szociális Hivatal végzi a rendszerben a fenntartó által beküldött dokumentumok alapján.

A fenntartó az e-képviselőt kijelölő dokumentumot postai úton küldi meg a Nemzeti Rehabilitációs és Szociális Hivatal (NRSZH) alábbi címre:

1406 Budapest, Pf.: 8.

A Rendelet alapján, a fenntartó köteles az NRSZH-nak bejelenteni, ha az e-képviselő nyilvántartásba vett adatai megváltoztak vagy a kijelölése megszűnt.

Az E-képviselői kijelölés visszavonását a fenntartó az alábbi formanyomtatványon (E-képviselői kijelölés visszavonása 2016) teheti meg, amelyet úgyszintén az NRSZH postai címére kell megküldeni.

Amennyiben e-képviselői kijelöléssel kapcsolatos kérdése van, akkor a +36-1-462-6670 telefonszámon hívja a telefonos ügyfélszolgálatot.

Felhasználói kézikönyv

Felhasználói kézikönyv letöltése
(Word Dokumentum 8,3 MB)

Felhasználói kézikönyv letöltése
(PDF Dokumentum 4,7 MB)