Oldal betöltése...

Hírek
  • Tisztelt Fenntartó!
    Tisztelt Intézmény/Szolgáltató!

    A dr. Müller Cecília országos tisztifőorvos által kiadott, és Prof. Dr. Kásler Miklós emberi erőforrások minisztere által jóvágyott 25710-2/2021/EÜIG iktatószámú, korlátozó intézkedések visszavonásáról szóló határozat ide kattintva érhető el.

    Magyar Államkincstár
    Szociális Ellátások Főosztálya
  • Tisztelt Fenntartó!
    Tisztelt Intézmény/Szolgáltató!

    A Prof. Dr. Kásler Miklós emberi erőforrások minisztere által kiadott
    -    „Eljárásrend a koronavírus terjedésének megelőzésére és a kockázatok csökkentésére a szociális alapszolgáltatásokban, valamint a család- és gyermekjóléti szolgáltatást nyújtó intézményekben” című dokumentum ide kattintva, az
    -    „Eljárásrend a koronavírus terjedésének megelőzésére és a kockázatok csökkentésére a szociális szakosított ellátást nyújtó,  a gyermekek átmeneti gondozását nyújtó, a gyermekvédelmi szakellátást biztosító intézmények és a javítóintézetek részére” című dokumentum ide kattintva érhető el.

    A felmerülő kérdéseket az szgyszftitkarsag@emmi.gov.hu email címre küldhetik meg.

    Magyar Államkincstár
    Szociális Ellátások Főosztálya
  • Tisztelt Intézmény/Szolgáltató!

    A dr. Müller Cecília országos tisztifőorvos által kiadott, és Prof. Dr. Kásler Miklós emberi erőforrások minisztere által jóvágyott 25710-2/2021/EÜIG iktatószámú, szociális korlátozó intézkedésekről szóló határozat ide kattintva érhető el.

    Magyar Államkincstár
    Szociális Ellátások Főosztálya
  • Tisztelt Fenntartó!
    Tisztelt Intézmény/Szolgáltató!

    A dr. Müller Cecília országos tisztifőorvos által kiadott, és Prof. Dr. Kásler Miklós emberi erőforrások minisztere által jóvágyott 25710-1/2021/EÜIG iktatószámú, szociális korlátozó intézkedések visszavonásáról szóló határozat ide kattintva érhető el.

    Magyar Államkincstár
    Szociális Ellátások Főosztálya

  • Tisztelt Fenntartó!
    Tisztelt Intézmény/Szolgáltató!

    A Prof. Dr. Kásler Miklós emberi erőforrások minisztere által kiadott
    -    „Eljárásrend a koronavírus terjedésének megelőzésére és a kockázatok csökkentésére a szociális szakosított ellátást nyújtó,  a gyermekek átmeneti gondozását nyújtó, a gyermekvédelmi szakellátást biztosító intézmények és a javítóintézetek részére” című dokumentum ide kattintva, az
    -    „Eljárásrend a koronavírus terjedésének megelőzésére és a kockázatok csökkentésére a szociális alapszolgáltatásokban, valamint a család- és gyermekjóléti szolgáltatást nyújtó intézményekben”  című dokumentum ide kattintva érhető el.

    A felmerülő kérdéseket az szgyszftitkarsag@emmi.gov.hu email címre küldhetik meg.

    Magyar Államkincstár
    Szociális Ellátások Főosztálya
pp1pp/oldal
Rendszer események
  • Tisztelt Felhasználók!

    Értesítjük Önöket, hogy az Igénybevevői Nyilvántartás tervezett karbantartás miatt 2021. július 14-én (szerdán) 17:00 és 18:00 óra között nem lesz elérhető.

    Köszönjük a megértésüket!

    Magyar Államkincstár
    Szociális Ellátások Főosztálya


pp1pp/oldal
  • A GYVR bevezetésével kapcsolatos információk

    2021. július 1.-jétől a gyermekjóléti szolgáltatást és a gyermekek átmeneti gondozását igénybe vevőkre vonatkozó igénybevételi jelentés a Gyermekeink védelmében (GYVR) elnevezésű informatikai rendszerben való rögzítésen keresztül történik. A jogszabálymódosítással az érintett szolgáltatások KENYSZI-ben való jelentési szabályai 2021. június 24.-től megváltoztak.

    Az új jelentési szabályokról szóló részletes tájékoztatók az alábbiak szerint érhetőek el:
    -    a család- és gyermekjóléti szolgálatokra vonatkozó tájékoztató ide kattintva
    -    a család- és gyermekjóléti központokra vonatkozó tájékoztató ide kattintva
    -    a gyermekek átmeneti gondozását (családok átmeneti otthona, gyermekek átmeneti otthona, helyettes szülői ellátás) nyújtó szolgáltatásokra vonatkozó tájékoztató ide kattintva.

    2020. október 1-től a gyermekvédelmi szakellátások jelentése a Gyermekeink védelmében (GYVR) elnevezésű informatikai rendszerben való rögzítésen keresztül történik. A GYVR a rögzített adatokat elektronikus adatkapcsolat keretében küldi meg az Igénybevevői Nyilvántartás (KENYSZI) részére.

    A gondozási hely vezetők KENYSZI adatszolgáltatóként történő rögzítésére vonatkozó e-képviselőknek szóló útmutató ide kattintva tölthető le.
  • FONTOS VÁLTOZÁS! 2020. április 2-től az időszakos leállás visszamenőlegesen beállítható akkor is, ha már történt a szolgáltatásra igénybevétel rögzítése. Az aktualizált Útmutató ide kattintva tölthető le.
  • SEGÍTSÉGKÉRÉS

    Telefonos ügyfélszolgálat:
    +36-1-462-6670
    H. – CS.: 8.00 – 16.30
    P.: 8.00 – 14.00
    E-mail: kenyszi@allamkincstar.gov.hu

  • Önellenőrzési határidő

    Az önellenőrzési időszak a tárgyhót követő hónap 15-én 24.00. óráig tart.

    Az igénybevételek időszakos jelentésének módosítására (pótlására) egyszeri alkalommal van lehetőség önellenőrzési időszakon belül.

  • E-képviselő kijelölése és a kijelölés visszavonása

    A szociális, gyermekjóléti és gyermekvédelmi igénybevevői nyilvántartásról és az országos jelentési rendszerről szóló 415/2015. (XII. 23.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Nyr.) 2. § (3) bekezdése szerint az Igénybevevői Nyilvántartásban való adatrögzítés, időszakos jelentés megtételéhez szükséges, hogy a fenntartó e-képviselőt jelöljön ki.
    Az egyéni vállalkozó fenntartó és a fenntartó szervezet képviselője saját magát is kijelölheti e-képviselőnek.
    Az e-képviselői kijelölések rögzítését a Magyar Államkincstár Központja (a továbbiakban: Kincstár) végzi a rendszerben a fenntartó által megküldött dokumentumok alapján.

    A fenntartó az adatszolgáltatás teljesítésére az alábbi E-képviselő kijelölése formanyomtatványon, ügyfélkapu belépési jogosultsággal rendelkező személyt jelöl ki (a továbbiakban: e-képviselő). Az egyéni vállalkozó fenntartó és a fenntartó szervezet képviselője saját magát is kijelölheti e-képviselőnek.

    Az Nyr. 2. § (5) bekezdése alapján a Kincstár ellenőrizheti az e-képviselő ügyfélkapunál megadott személyazonosító adatainak és a kijelölésben foglalt személyazonosító adatainak egyezőségét. Ha az adatok nem egyeznek meg, a Kincstár a kijelölést visszautasítja.

    Az Nyr. 2. § (4) bekezdése alapján a kijelölő okiratot a fenntartó elektronikus úton küldi meg a Kincstár részére az onyf.jogosultsag@allamkincstar.gov.hu e-mail címre, és köteles a Kincstárnak bejelenteni, ha az e-képviselő nyilvántartásba vett adatai megváltoztak vagy a kijelölése megszűnt.

    Az e-képviselői kijelölés visszavonását a fenntartó az alábbi E-képviselői kijelölés visszavonása formanyomtatványon teheti meg, amelyet úgyszintén onyf.jogosultsag@allamkincstar.gov.hu   e-mail címre kell megküldeni.

    Amennyiben e-képviselői kijelöléssel kapcsolatos kérdése van, akkor a +36-1-462-6670 telefonszámon hívja a telefonos ügyfélszolgálatot, vagy írjon a kenyszi@allamkincstar.gov.hu e-mail címre.

  • TAJ ellenőrzés funkció

    TAJ Ellenőrzés Felhasználói Leírás letöltése
    (Word Dokumentum 1,9 MB)

    TAJ Ellenőrzés Felhasználói Leírás letöltése
    (PDF Dokumentum 1,3 MB)

    TAJ ellenőrzés GYIK letöltése
    (Word Dokumentum 45,5 KB)

    TAJ ellenőrzés GYIK letöltése
    (PDF Dokumentum 236 KB)