Oldal betöltése...

Hírek
  • Tisztelt Felhasználók!

    Tájékoztatjuk Önöket, hogy a házi segítségnyújtás tevékenységi köreinek rögzítése az alábbiak szerint egyszerűsödik:

    Az igénybevételi naplóban már automatikusan megjelenő napi igénybevételek (✓) mellett a tevékenységi köröknél is automatikusan megjelennek az igénybevételek (✓) a szociális segítés és/vagy személyi gondozás tevékenységek esetében a felülvizsgálat szerinti jogosultságnak megfelelően.

    Ebből következően az adott napra vonatkozó igénybevételi naplóban kizárólag a nemleges igénybevétel, illetve tevékenység rögzítése igényel módosítást a felhasználó által.

    Amennyiben az igénybevételi naplóban az adott napi igénybevétel törlésre kerül (x), akkor a tevékenységi köröknél szereplő igénybevételeket is törölni kell, egyébként a rendszer nem engedi elmenteni az igénybevételi naplót, és hibaüzenet jelenik meg („Tevékenységet csak igénybevett igénybevételre lehet rögzíteni!”).

    Amennyiben további információra van szükségük, úgy hívják a telefonos ügyfélszolgálatunkat, munkanapokon a 06/1/462-6670 telefonszámon.

    Köszönjük az együttműködésüket!
pp1pp/oldal
Rendszer események
  • Tisztelt Felhasználók!

    Tájékoztatjuk Önöket, hogy az Igénybevevői Nyilvántartás 2016. február 11-én 17:00-17:30 óra között karbantartás miatt nem lesz elérhető.

    Köszönjük a megértésüket!
pp1pp/oldal

Segítség

A call center telefonszáma:
+36-1-462-6670

H. – CS.: 8.00 – 16.30
P.: 8.00 – 14.00

TAJ ellenőrzés funkció

TAJ Ellenőrzés Felhasználói Leírás letöltése
(Word Dokumentum 1,9 MB)

TAJ Ellenőrzés Felhasználói Leírás letöltése
(PDF Dokumentum 1,3 MB)

TAJ ellenőrzés GYIK letöltése
(Word Dokumentum 45,5 KB)

TAJ ellenőrzés GYIK letöltése
(PDF Dokumentum 236 KB)

Önellenőrzési határidő

A tárgyhó igénybevételeinek módosítására rendelkezésre álló önellenőrzési határidő a tárgyhót követő hó 15.-ig tart. Kérjük, hogy az önellenőrzést ezen határidőig szíveskedjenek elvégezni.

Köszönettel,
NRSZH, Szociális Főosztály

E-képviselő kijelölése és a kijelölés visszavonása

A szociális, gyermekjóléti és gyermekvédelmi szolgáltatók, intézmények ágazati azonosítójáról és országos nyilvántartásáról szóló 226/2006. (XI. 20.) Korm. rendelet alapján, az Igénybevevői Nyilvántartásban való adatrögzítés, napi jelentés megtételéhez szükséges, hogy a fenntartó e-képviselőt jelöljön ki.

A fenntartó az adatszolgáltatás teljesítésére az alábbi formanyomtatványon (E-képviselő kijelölése 2015), ügyfélkapu belépési jogosultsággal rendelkező személyt jelöl ki (a továbbiakban: e-képviselő).

Az egyéni vállalkozó fenntartó és a fenntartó szervezet képviselője saját magát is kijelölheti e-képviselőnek. Az e-képviselő kijelöléséhez és a Nyilvántartásban való rögzítéséhez új e-képviselő esetében szükséges az Ügyfélkapu Regisztrációs Nyugta csatolása is.

Az e-képviselői kijelölések rögzítését az NRSZH végzi a rendszerben a fenntartó által beküldött dokumentumok alapján.

A fenntartó az e-képviselőt kijelölő dokumentumot postai úton küldi meg a Nemzeti Rehabilitációs és Szociális Hivatal (NRSZH) alábbi címre:

1406 Budapest, Pf.: 8.

A Kormányrendelet alapján, a fenntartó köteles az NRSZH-nak bejelenteni, ha az e-képviselő nyilvántartásba vett adatai megváltoztak vagy a kijelölése megszűnt.

Az E-képviselői kijelölés visszavonását a fenntartó az E-képviselői kijelölés megszüntetése 2015, formanyomtatványon teheti meg, amelyet úgyszintén az NRSZH postai címére kell megküldeni.

Amennyiben e-képviselői kijelöléssel kapcsolatos kérdése van, akkor kérem, hogy +36-1-462-6670 telefonszámon hívja a telefonos ügyfélszolgálatot.

Felhasználói kézikönyv

Felhasználói kézikönyv letöltése
(Word Dokumentum 8,3 MB)

Felhasználói kézikönyv letöltése
(PDF Dokumentum 4,7 MB)