Oldal betöltése...

Hírek
  • Tisztelt Érdeklődők!


    A Magyar Államkincstár Szociális Ellátások Főosztálya munkatársat keres szociális nyilvántartási referens munkakörbe, elsősorban a Gyermekeink Védelmében elnevezésű informatikai rendszer alapellátási alrendszerével kapcsolatos feladatok ellátására. A nyilvános pályázati felhívás az alábbi linkre kattintva érhető el: 


    Jelentkezési határidő: 2023. június 8.


    Szociális Ellátások Főosztálya
    Magyar Államkincstár 
  • Tisztelt Érdeklődők!

    A Magyar Államkincstár Szociális Ellátások Főosztálya munkatársakat keres szociális nyilvántartási referens munkakörbe. A nyilvános pályázati felhívások az alábbi képekre kattintva érhetők el:
            
    Jelentkezési határidő: 2022. augusztus 25.

    Szociális Ellátások Főosztálya
    Magyar Államkincstár 
  • Tisztelt Felhasználók!

    A Kása Karolina név, vagy EFOP 194 cím felhasználásával – de idegen e-mail címről és idegen internet tartományból – ismeretlenek visszaélésre utaló tevékenységet folytatnak. A leveleket különös figyelemmel kezeljék és a saját e-mail szerver üzemeltetőjüket értesítsék minden esetben, illetve töröljék a leveleket.

    A Magyar Államkincstár által üzemeltetett postafiókok biztonságosak, a ténylegesen kincstári tartományból kiküldött levelek nem tartalmaznak hibás karaktereket, így megállapítható a küldemény esetében, hogy levélszemét-e, vagy sem.

    A levélszemétre/spamre vonatkozó jelzést nem szükséges tenniük a Kincstár részére.

    Köszönjük az együttműködésüket!

    Magyar Államkincstár
    Szociális Ellátások Főosztálya
  • Tisztelt Érdeklődők!

    A Magyar Államkincstár Szociális Ellátások Főosztálya munkatársat keres, a nyilvános pályázati felhívás az alábbi linken érhető el:
    jelentkezési határidő: 2022. április 20.

    Szociális Ellátások Főosztálya
    Magyar Államkincstár
  • Tisztelt Fenntartó!
    Tisztelt Intézmény/Szolgáltató!

    A dr. Müller Cecília országos tisztifőorvos által kiadott 66340-2/2021/EÜIG iktatószámú, „Látogatási tilalom elrendelése szakosított ellátást nyújtó szociális intézményekben” tárgyú határozat ide kattintva érhető el.

    Magyar Államkincstár
    Szociális Ellátások Főosztálya
pp1pp/oldal
Rendszer események
pp1pp/oldal
  • SEGÍTSÉGKÉRÉS

    Telefonos ügyfélszolgálat:
    +36-1-462-6670
    H. – CS.: 8.00 – 12.00, 13.00 14.00
    P.: 8.00 – 12.00
    E-mail: kenyszi@allamkincstar.gov.hu

  • Tisztelt GYVR felhasználók!

    Tájékoztatjuk Önöket, hogy akik a GYVR-ben vagy a KENYSZI-ben e-képviselői jogosultsággal rendelkeznek, nekik további (második szintű) jóváhagyásokat, beállításokat is el kell  végezni a GYVR-ben és a KENYSZI-ben.
    Kérünk minden új felhasználót, hogy az e-képviselői jogosultságok megigénylése előtt olvassák el az oldalon található útmutatókat, vagy tekintsék meg a fenti videókat a hatékony munka elvégzése érdekében.

    Az erről szóló útmutatókat a rendszer indulását követően megküldtük, valamint a jelen felület jobb  oldalán is megtalálhatóak, illetve az alábbi linkeken továbbra is megtekinthetőek:

    GYVR E-képviselői feladatok: vezetői szerepkörök jóváhagyása - https://www.youtube.com/watch?v=7OuniQTojT8
    GYVR regisztrációval összefüggő KENYSZI E-képviselői feladatok - https://www.youtube.com/watch?v=JrV_IREPreI

    Üdvözlettel:
    Magyar Államkincstár
  • A GYVR bevezetésével kapcsolatos információk

    2021. július 1.-jétől a gyermekjóléti szolgáltatást és a gyermekek átmeneti gondozását igénybe vevőkre vonatkozó igénybevételi jelentés a Gyermekeink védelmében (GYVR) elnevezésű informatikai rendszerben való rögzítésen keresztül történik. A jogszabálymódosítással az érintett szolgáltatások KENYSZI-ben való jelentési szabályai 2021. június 24.-től megváltoztak.

    Az új jelentési szabályokról szóló részletes tájékoztatók az alábbiak szerint érhetőek el:
    -    a család- és gyermekjóléti szolgálatokra vonatkozó tájékoztató ide kattintva
    -    a család- és gyermekjóléti központokra vonatkozó tájékoztató ide kattintva
    -    a gyermekek átmeneti gondozását (családok átmeneti otthona, gyermekek átmeneti otthona, helyettes szülői ellátás) nyújtó szolgáltatásokra vonatkozó tájékoztató ide kattintva.

    2020. október 1-től a gyermekvédelmi szakellátások jelentése a Gyermekeink védelmében (GYVR) elnevezésű informatikai rendszerben való rögzítésen keresztül történik. A GYVR a rögzített adatokat elektronikus adatkapcsolat keretében küldi meg az Igénybevevői Nyilvántartás (KENYSZI) részére.

    A gondozási hely vezetők KENYSZI adatszolgáltatóként történő rögzítésére vonatkozó e-képviselőknek szóló útmutató ide kattintva tölthető le.
  • FONTOS VÁLTOZÁS! 2020. április 2-től az időszakos leállás visszamenőlegesen beállítható akkor is, ha már történt a szolgáltatásra igénybevétel rögzítése. Az aktualizált Útmutató ide kattintva tölthető le.
  • Önellenőrzési határidő

    Az önellenőrzési időszak a tárgyhót követő hónap 15-én 24.00. óráig tart.

    Az igénybevételek időszakos jelentésének módosítására (pótlására) egyszeri alkalommal van lehetőség önellenőrzési időszakon belül.

  • E-képviselő kijelölése és a kijelölés visszavonása

    A szociális, gyermekjóléti és gyermekvédelmi igénybevevői nyilvántartásról és az országos jelentési rendszerről szóló 415/2015. (XII. 23.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Nyr.) 2. § (3) bekezdése szerint az Igénybevevői Nyilvántartásban való adatrögzítés, időszakos jelentés megtételéhez szükséges, hogy a fenntartó e-képviselőt jelöljön ki.
    Az egyéni vállalkozó fenntartó és a fenntartó szervezet képviselője saját magát is kijelölheti e-képviselőnek.
    Az e-képviselői kijelölések rögzítését a Magyar Államkincstár Központja (a továbbiakban: Kincstár) végzi a rendszerben a fenntartó által megküldött dokumentumok alapján.

    A fenntartó az adatszolgáltatás teljesítésére az alábbi E-képviselő kijelölése formanyomtatványon, ügyfélkapu belépési jogosultsággal rendelkező személyt jelöl ki (a továbbiakban: e-képviselő). Az egyéni vállalkozó fenntartó és a fenntartó szervezet képviselője saját magát is kijelölheti e-képviselőnek.

    Az Nyr. 2. § (5) bekezdése alapján a Kincstár ellenőrizheti az e-képviselő ügyfélkapunál megadott személyazonosító adatainak és a kijelölésben foglalt személyazonosító adatainak egyezőségét. Ha az adatok nem egyeznek meg, a Kincstár a kijelölést visszautasítja.

    Az Nyr. 2. § (4) bekezdése alapján a kijelölő okiratot a fenntartó elektronikus úton küldi meg a Kincstár részére az onyf.jogosultsag@allamkincstar.gov.hu e-mail címre, és köteles a Kincstárnak bejelenteni, ha az e-képviselő nyilvántartásba vett adatai megváltoztak vagy a kijelölése megszűnt.

    Az e-képviselői kijelölés visszavonását a fenntartó az alábbi E-képviselői kijelölés visszavonása formanyomtatványon teheti meg, amelyet úgyszintén onyf.jogosultsag@allamkincstar.gov.hu   e-mail címre kell megküldeni.

    Amennyiben e-képviselői kijelöléssel kapcsolatos kérdése van, akkor a +36-1-462-6670 telefonszámon hívja a telefonos ügyfélszolgálatot, vagy írjon a kenyszi@allamkincstar.gov.hu e-mail címre.

  • TAJ ellenőrzés funkció

    TAJ Ellenőrzés Felhasználói Leírás letöltése
    (Word Dokumentum 1,9 MB)

    TAJ Ellenőrzés Felhasználói Leírás letöltése
    (PDF Dokumentum 1,3 MB)

    TAJ ellenőrzés GYIK letöltése
    (Word Dokumentum 45,5 KB)

    TAJ ellenőrzés GYIK letöltése
    (PDF Dokumentum 236 KB)