Oldal betöltése...

Hírek
  • Tisztelt Fenntartó!
    Tisztelt Intézményvezető!


    Fülöp Attila Emberi Erőforrások Minisztériumának szociális ügyekért felelős államtitkára „Választójog gyakorlására vonatkozó ajánlás látogatási tilalommal érintett egészségügyi és szociális intézményben” tárgyú tájékoztatása ide kattintva érhető el.

    Magyar Államkincstár
    Szociális Ellátások Főosztálya
  • Tisztelt Fenntartó!
    Tisztelt Intézmény/Szolgáltató!


    A Prof. Dr. Kásler Miklós emberi erőforrások minisztere által kiadott
    -    „Eljárásrend a koronavírus terjedésének megelőzésére és a kockázatok csökkentésére a szociális szakosított ellátást nyújtó, a gyermekek átmeneti gondozását nyújtó, a gyermekvédelmi szakellátást biztosító intézmények és a javítóintézetek részére” című dokumentum ide kattintva, az
    -    „Eljárásrend a koronavírus terjedésének megelőzésére és a kockázatok csökkentésére a szociális alapszolgáltatásokban, valamint a család- és gyermekjóléti szolgáltatást nyújtó intézményekben” című dokumentum ide kattintva érhető el.

    A felmerülő kérdéseket az szgyszftitkarsag@emmi.gov.hu email címre küldhetik meg.

    Magyar Államkincstár
    Szociális Ellátások Főosztálya
  • Tisztelt Felhasználók!

    A Dr. Müller Cecília országos tisztifőorvos által kiadott, és Prof. Dr. Kásler Miklós emberi erőforrások minisztere által jóváhagyott 42935-2/2020/EÜIG iktatószámú, korlátozó intézkedések bevezetéséről szóló határozat ide kattintva érhető el.

    Szociális Ellátások Főosztálya
    Magyar Államkincstár
  • Tisztelt Fenntartók!

    Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Prof. Dr. Kásler Miklós emberi erőforrások minisztere által kiadott, "Figyelemfelhívás látogatási korlátozásokkal kapcsolatban" tárgyú dokumentum ide kattintva nyitható meg.

    Magyar Államkincstár
    Szociális Ellátások Főosztálya

  • Tisztelt Fenntartó!
    Tisztelt Intézmény!

    A Prof. Dr. Kásler Miklós emberi erőforrások minisztere által kiadott „Útmutató a koronavírus terjedésének megelőzésére és a kockázatok csökkentésére a szociális szakosított ellátást nyújtó, a gyermekek átmeneti gondozását nyújtó, a gyermekvédelmi szakellátást biztosító intézmények és a javítóintézetek részére”  című dokumentum új, átdolgozott kiadása ide kattintva érhető el.
    A felmerülő kérdéseket az szgyszftitkarsag@emmi.gov.hu email címre küldhetik meg.

    Magyar Államkincstár
    Szociális Ellátások Főosztálya
pp1pp/oldal
Rendszer események
  • Tisztelt Felhasználók!

    Értesítjük Önöket, hogy az Igénybevevői Nyilvántartás tervezett karbantartás miatt 2020. július 16-án (csütörtökön) 17.00 és 19.00 óra között nem lesz elérhető.

    Magyar Államkincstár
    Szociális Ellátások Főosztálya
pp1pp/oldal
  • A GYVR bevezetésével kapcsolatos információk

    2020. október 1-től a gyermekvédelmi szakellátások jelentése a Gyermekeink védelmében (GYVR) elnevezésű informatikai rendszerben való rögzítésen keresztül történik. A GYVR a rögzített adatokat elektronikus adatkapcsolat keretében küldi meg az Igénybevevői Nyilvántartás (KENYSZI) részére.

    A gondozási hely vezetők KENYSZI adatszolgáltatóként történő rögzítésére vonatkozó e-képviselőknek szóló útmutató ide kattintva tölthető le.
  • FONTOS VÁLTOZÁS! 2020. április 2-től az időszakos leállás visszamenőlegesen beállítható akkor is, ha már történt a szolgáltatásra igénybevétel rögzítése. Az aktualizált Útmutató ide kattintva tölthető le.
  • SEGÍTSÉGKÉRÉS

    Telefonos ügyfélszolgálat:
    +36-1-462-6670
    H. – CS.: 8.00 – 16.30
    P.: 8.00 – 14.00
    E-mail: kenyszi@allamkincstar.gov.hu

  • Önellenőrzési határidő

    Az önellenőrzési időszak a tárgyhót követő hónap 15-én 24.00. óráig tart.

    Az igénybevételek időszakos jelentésének módosítására (pótlására) egyszeri alkalommal van lehetőség önellenőrzési időszakon belül.

  • E-képviselő kijelölése és a kijelölés visszavonása

    A szociális, gyermekjóléti és gyermekvédelmi igénybevevői nyilvántartásról és az országos jelentési rendszerről szóló 415/2015. (XII. 23.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Nyr.) 2. § (3) bekezdése szerint az Igénybevevői Nyilvántartásban való adatrögzítés, időszakos jelentés megtételéhez szükséges, hogy a fenntartó e-képviselőt jelöljön ki.
    Az egyéni vállalkozó fenntartó és a fenntartó szervezet képviselője saját magát is kijelölheti e-képviselőnek.

    Az e-képviselői kijelölések rögzítését az Országos Nyugdíjbiztosítási Főigazgatóság Központja (a továbbiakban: Központ) végzi a rendszerben a fenntartó által megküldött dokumentumok alapján.

    A fenntartó az adatszolgáltatás teljesítésére az alábbi formanyomtatványon (E-képviselő kijelölése), ügyfélkapu belépési jogosultsággal rendelkező személyt jelöl ki (a továbbiakban: e-képviselő). Az egyéni vállalkozó fenntartó és a fenntartó szervezet képviselője saját magát is kijelölheti e-képviselőnek.

    Az Nyr. 2. § (5) bekezdése alapján a Központ ellenőrizheti az e-képviselő ügyfélkapunál megadott személyazonosító adatainak és a kijelölésben foglalt személyazonosító adatainak egyezőségét. Ha az adatok nem egyeznek meg, a Központ a kijelölést visszautasítja.

    Az Nyr. 2. § (4) bekezdése alapján a kijelölő okiratot a fenntartó elektronikus úton küldi meg a Központ részére a jogoultsag@onyf.allamkincstar.gov.hu e-mail címre, és köteles a Központnak bejelenteni, ha az e-képviselő nyilvántartásba vett adatai megváltoztak vagy a kijelölése megszűnt.

    Az e-képviselői kijelölés visszavonását a fenntartó az alábbi formanyomtatványon (E-képviselői kijelölés visszavonása) teheti meg, amelyet úgyszintén jogoultsag@onyf.allamkincstar.gov.hu e-mail címre kell megküldeni.

    Amennyiben e-képviselői kijelöléssel kapcsolatos kérdése van, akkor a +36-1-462-6670 telefonszámon hívja a telefonos ügyfélszolgálatot, vagy írjon a kenyszi@allamkincstar.gov.hu e-mail címre.

  • TAJ ellenőrzés funkció

    TAJ Ellenőrzés Felhasználói Leírás letöltése
    (Word Dokumentum 1,9 MB)

    TAJ Ellenőrzés Felhasználói Leírás letöltése
    (PDF Dokumentum 1,3 MB)

    TAJ ellenőrzés GYIK letöltése
    (Word Dokumentum 45,5 KB)

    TAJ ellenőrzés GYIK letöltése
    (PDF Dokumentum 236 KB)